Vítejte v affiliate programu Decathlon Česká republika. Nejedná se o věrnostní program.
Podmínky programu:
- Provize: 2 - 7 % podle zaměření partnera;
- Cookie: 14 dní;
- Schválení konverze: 60 dní;
- SEM na brand zakázán;
- Cashback zakázán;
- Žádosti o zapojení do programu jsou posuzovány individuálně na základě vyplněného formuláře.
Decathlon vznikl v roce 1976. Založila ho tenkrát parta přátel, sportovců, kteří chtěli, aby si každý mohl užívat výhody a zábavu spojenou s aktivním pohybem. Mnoho lidí s Decathlonem pojí nějaký příběh, ať už se díky němu naučili jezdit na kole nebo si v něm pořídili spolehlivé vybavení.
A tak to, co začalo jako sen pár přátel, je dnes globální společnost s více než 100 000 spoluhráči a více než 1 700 prodejnami v 70 zemích a regionech, která nabízí sportovní vybavení pro 80 sportů. Sportovní značka, která uspokojí jak začátečníky, tak experty.
Svět kolem nás se dnes mění rychleji než kdy dřív, což vyvolává stres, tlak a nedostatek pocitu sounáležitosti. Navíc podle Světové zdravotnické organizace je až 70 % světové populace neaktivní.
Pro naši duševní a fyzickou pohodu svět v současné době potřebuje sport více než kdy jindy.
Tak jsme sestavili projekt North Star a definovali naše poslání. Poté jsme vše uvedli do konkrétní podoby. Sepsali jsme strategii, jejímž cílem je zcela změnit náš obchodní model. Tato strategie se odvíjí od 3 klíčových oblastí:
- První z nich je zákaznický zážitek, který musí jít nad rámec produktu a zapojit zákazníky do pohlcujícího a komplexního zážitku. Budeme rozvíjet každé jednotlivé kontaktní místo a zároveň vytvářet zcela nové, abychom naše zákazníky vzali na nezapomenutelnou cestu.
- Další je udržitelnost. Vytváříme nové cirkulární obchodní modely, přepracováváme design každého výrobku s ohledem na jeho dopad na životní prostředí, inovujeme výrobní proces a používáme nové obnovitelné materiály. Zavázali jsme se snižovat dopad na naše společné hřiště, aby se lidé mohli těšit ze sportu i dlouho v budoucnosti.
- Třetí je modernizace, racionalizace a digitalizace celého našeho modelu. Transformujeme vše od procesu nápadu a výroby až po používání a opakované využití našich výrobků. To nám pomůže stát se pružnějšími a reaktivnějšími na potřeby okolního světa.
Odkazem Decathlonu tedy vždy bude zpřístupnit zázraky sportu všem díky velkorysosti, vynalézavosti a nadšení našich spoluhráčů.
Ready to play?
Nová etapa Decathlonu: nová ambice, nová identita, nový positioning