Zapamatovat
Jakub Sýkora
Affiliate manager
e-mail
Obchodní podmínky

Obchodní podmínky 

pro spolupráci a využití provizního systému Decathlon

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro spolupráci a využití provizního systému on-line serveru umístěného na internetové adrese spoluhraci.decathlon.cz.

Poskytovatelem provizního programu je společnost DECASPORT s.r.o., se sídlem Türkova 1272/7, Chodov, 149 00, Praha 4; IČ: 289 72 350; DIČ: CZ28972350; zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 156924, která je provozovatelem sítě prodejen Decathlon v rámci České republiky a intenetového obchodu www.decathlon.cz (dále jen jako „Poskytovatel“).

 

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran:

  1. vzniklé v souvislosti s dohodou o spolupráci uzavřenou mezi Partnerem a Poskytovatelem;

  2. vzniklé v souvislosti s účastí v provizním systému Poskytovatele.

1.2. Registrací do provizního programu vyslovují Partner i Poskytovatel svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami a zároveň se obě strany zavazují řídit se těmito obchodními podmínkami.

1.3. V otázkách těmito obchodními podmínkami neupravených se vztahy mezi Partnerem a Poskytovatelem řídí platnými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.

1.4. Provizní systém je provozován prostřednictvím aplikace AffilBox, kterou poskytuje společnost AffilBox s.r.o., se sídlem Jahnova 8, 530 02 Pardubice; IČ: 287 77 000; DIČ: CZ28777000.

 

2. Vymezení pojmů

2.1. Dohoda o spolupráci je jakákoliv dohoda uzavřená dle těchto obchodních podmínek mezi Poskytovatelem a Partnerem, a jejímž účelem je propagace zboží, služeb nebo činnosti Poskytovatele. Konkrétní rozsah propagace, výši provize včetně informace o zatížení provize DPH a případně další podrobnosti zveřejní Poskytovatel na svém webovém rozhraní. Partner stisknutím potvrzovacího tlačítka v provizním systému přijme podmínky spolupráce navrhované Poskytovatelem. Stisknutím tlačítka zároveň odešle svou žádost o registraci do provizního systému. Partner je jako součást žádosti o registraci povinen vyplnit Poskytovatelem zaslaný dotazník. Dotazník je Poskytovatelem posouzen dle objektivních kritérií a vyhodnocen. Poskytovatel je jediným subjektem rozhodujícím o registraci Partnera do provizního systému. Provozovatel si vyhrazuje právo žádost Partnera o registraci odmítnout. Okamžikem přijetí žádosti Partnera Poskytovatelem je uzavřena Dohoda o spolupráci. Dohoda o spolupráci je uzavírána výhradně elektronicky a není příkazní smlouvou ani smlouvou o obchodním zastoupení. Partner je o okamžiku uzavření dohody o spolupráci informován prostřednictvím emailové adresy Partnera.

2.2. Kampaň určuje rozsah marketingové a jiné činnosti, který Poskytovatel blíže definuje v provizním systému a nabízí jej Partnerovi k propagaci. Kampaní se zejména rozumí to, které zboží, služby či webové stránky Poskytovatele mají být prostřednictvím provizního systému propagovány. Podrobné podmínky kampaně nebo skupiny kampaní jsou popsány v dohodě o spolupráci.

2.3. Konverze je akce Návštěvníka, která je cílem kampaně. Konverzí se rozumí zejména dokončení nákupu zboží či objednávky služeb Poskytovatele. Z návštěvníka se konverzí stává zákazník Poskytovatele.

2.4. Metody propagace jsou marketingové a jiné obdobné činnosti Partnera, kterými Partner propaguje zboží či služby Poskytovatele. Metodami propagace se rozumí zejména:

  1. umístění reklamního obsahu (zejm. bannerů) na webových stránkách Partnera;

  2. uvedení reference na zboží či služby Poskytovatele prostřednictvím blogů, diskuzních fór nebo článků (za předpokladu, že pravidla blogů či diskuzních fór tuto činnost umožňují);

  3. odkaz na zboží či služby Poskytovatele prostřednictvím sociálních sítí.

Pokud je tak smluvními stranami výslovně dohodnuto, může být metodou propagace dle výše uvedeného také rozeslání e-mailů informujících o zboží či službách Poskytovatele osobám, které s touto formou marketingu vyjádřily náležitý souhlas v souladu s právními předpisy.

2.5. Návštěvníkem je osoba, která navštíví webové stránky Poskytovatele na základě činnosti vyvíjené Partnerem v rámci povolených metod propagace.

2.6. Partnerem je fyzická osoba starší osmnácti let nebo právnická osoba, která se na základě platné registrace účastní provizního systému Poskytovatele. Partnerem se může stát výhradně fyzická nebo právnická osoba s registrovaným sídlem na území Evropské Unie a Evropského hospodářského prostoru, která je zapsána v živnostenském nebo obchodním rejstříku. Partner musí disponovat možností vystavit daňové doklady Poskytovateli. O zařazení Partnera do provizního systému rozhoduje výhradně Poskytovatel. Poskytovatel si vyhrazuje právo registraci Partnera zamítnout.

2.7. Provizním odkazem se rozumí unikátní odkaz přidělený Partnerovi v rámci provizního systému. Partner má nárok na provizi pouze v případě, že byl jeho provizní odkaz využit při uskutečnění schválené konverze.

2.8. Provizním účtem je účet Partnera vedený Poskytovatelem v internetové aplikaci AffilBox v rámci administrace provizního systému, ke kterému má Partner on-line přístup. Na účtu jsou evidovány údaje týkající se zejména počtu Návštěvníků, objednávek a jejich stavu.

2.9. Schválená konverze je taková konverze, při které ze strany zákazníka dojde k řádnému a plnému uhrazení ceny zboží či služby. Konverze jsou schvalovány Poskytovatelem ve lhůtě 60 dní od úhrady zboží zákazníkem. Poskytovatel je v této lhůtě oprávněn konverzi kdykoliv zrušit v případě, kde nedojde k úplné a řádné úhradě ceny za zboží nebo službu zákazníkem, a také v případě, kdy je zboží zákazníkem vráceno zpět Poskytovateli. Po uplynutí této lhůty je konverze automaticky schválena.

2.10. Webové stránky Poskytovatele jsou stránky Poskytovatele umístěné na adrese www.decathlon.cz.

2.11. Zákazníkem je osoba, která na webových stránkách Poskytovatele závazně objedná zboží či službu či jiné plnění.

 

3. Účast v provizním systému

3.1. Pro účast v provizním systému Partner odešle žádost o registraci pomocí k tomu určeného tlačítka a vyplní Poskytovatelem zaslaný dotazník. Poskytovatel výsledek dotazníku vyhodnotí na základě objektivních kritérií a žádost o registraci Partnera akceptuje, případně zamítne. Účast v provizním systému vzniká schválením Partnera Poskytovatelem - akceptací žádosti o registraci. Partner bude o okamžiku schválení registrace informován prostřednictvím notifikace v provizním systému a také prostřednictvím zadané emailové adresy Partnera. Poskytovatel si vyhrazuje právo žádost o registraci do provizního systému zamítnout na základě posouzení Partnerem vyplněného dotazníku.

3.2. V rámci provizního systému Partner propaguje služby či zboží Poskytovatele na základě dohody o spolupráci pomocí metod propagace.

3.3. Partner plně odpovídá za veškeré škody, které způsobí svým jednáním v rozporu s těmito podmínkami a/nebo právním řádem České republiky Poskytovateli, jiným uživatelům webových stránek Poskytovatele nebo třetím osobám.

3.4. Partner odpovídá Poskytovateli za správnost a úplnost údajů uvedených při registraci a v dotazníku zaslaném Poskytovatelem. V případě změn v uvedených údajích je Partner povinen o této skutečnosti bezodkladně Poskytovatele informovat. Poskytovatel neodpovídá za škody vzniklé Partnerovi z důvodu neoznámení změn v údajích.

 

4. Práva a povinnosti Partnera

4.1. Partner se zavazuje dodržovat povinnosti v rámci provizního systému, které mu plynou z těchto obchodních podmínek a platných právních předpisů, přičemž především dbá na dobrého jméno Poskytovatele, bere zřetel na obchodní politiku Poskytovatele a jedná v souladu s ní, obzvlášť s důrazem na ustanovení těchto obchodních podmínek, která se týkají využívání spojení Poskytovatele s jakýmkoliv typem zvýhodnění, které Poskytovatel v rámci své obchodní politiky neposkytuje a zakazují jakoukoliv jinou formu propagace, která by mohla návštěvníky webu uvést v omyl nebo jinak zmást. Jakákoliv komunikace tohoto typu musí být výslovně odsouhlasena Poskytovatelem. Partner se také zavazuje k dodržování zásady poctivého jednání a striktního dodržování předpisů na ochranu spotřebitele.

4.2. Partner je povinen dbát na to, aby svou činností nepoškozoval či neohrožoval dobré jméno a pověst Poskytovatele či jím nabízeného zboží a služeb.

4.3. Partner nesmí propagovat zboží či služby Poskytovatele na webových stránkách, jejichž obsah může jakýmkoliv způsobem porušovat právní předpisy České republiky nebo dobré mravy. Zejména se jedná o webové stránky s pornografickým anebo nelegálním obsahem a o webové stránky, jejichž prostřednictvím dochází k porušování práv duševního vlastnictví či propagování těchto činností.

4.4. Partner či rodinní příslušníci Partnera nebo osoby jednající ve shodě s Partnerem nesmí objednat zboží či služby Poskytovatele přes vlastní provizní odkaz Partnera. Pokud tak učiní, zaniká nárok Partnera na provizi z takto získaných konverzí. Pokud uvedeným jednáním vznikla Poskytovateli škoda, je Partner povinen mu tuto škodu v plné výši nahradit. Pokud byla Partnerovi provize z konverze získané dle tohoto odstavce Poskytovatelem vyplacena, je Partner bez dalšího povinen tuto provizi vrátit zpět Poskytovateli.

4.5. Partner je povinen chránit své přístupové údaje ke svému proviznímu účtu před zneužitím třetí osobou. Poskytovatel neodpovídá za škodu, která Partnerovi takovým zneužitím vznikne.

4.6. Partner je oprávněn využít k propagaci Poskytovatele všech textových a obrazových materiálů, které jsou výsledkem tvůrčí činnosti Poskytovatele nebo ke kterým má Poskytovatel platnou licenci, a které jsou Partnerovi za tímto účelem Poskytovatelem poskytnuty nebo zpřístupněny v provizním systému. Bez předchozího souhlasu Poskytovatele není Partner oprávněn použít poskytnuté materiály jinak než pro účely kampaně. Nebude-li smluvními stranami dohodnuto jinak, budou všechny propagační materiály Partnerovi poskytnuty prostřednictvím přístupu na sdílený disk. Na základě žádosti Partnera mohou být tyto propagační materiály zaslány také prostřednictvím emailu.

4.7. Partner nesmí bez předchozího souhlasu Poskytovatele jakkoliv pozměňovat HTML kódy, grafickou podobu včetně velikosti a barev, či obsah reklamních ploch (například bannerů) poskytnutých mu Poskytovatelem k použití v rámci kampaně.

4.8. Partner je povinen zajistit, aby v rámci jím zvolených metod propagace nedocházelo prostřednictvím programů, skriptů, znovunačítáním reklamních bannerů či jinými způsoby k nekalému zvyšování počtu zobrazení reklamních ploch Poskytovatele.

4.9. Partner se zavazuje, že nebude propagovat Poskytovatele rozesíláním zpráv (e-mailem, SMS, na diskuzních fórech), které jsou kvalifikovány jako SPAM. Pokud bude Poskytovatelem zjištěna taková aktivita Partnera, je Poskytovatel oprávněn odstoupit od dohody o spolupráci a uzavřít provizní účet Partnera. Partnerovi zároveň v takovém případě zaniká nárok na provize, které mu dosud nebyly vyplaceny.

4.10. Propagovat Poskytovatele prostřednictvím rozesílaných zpráv typu newsletter je Partner oprávněn výhradně na základě uděleného souhlasu příjemcem takové propagace. V případě porušení povinnosti dle tohoto odstavce odpovídá Partner Poskytovateli za škodu v plném rozsahu. Tato forma propagace je možná pouze na základě výslovného souhlasu Poskytovatele a její přesná podoba bude předmětem dohody smluvních stran.

4.11. Zboží či služby Poskytovatele není dovoleno propagovat pomocí PPC kampaní např. prostřednictvím AdWords, Sklik, Facebook Ads nebo jiných.

4.12. Bannery, texty a další obsah umístěný v rozhraní aplikace AffilBox a provizního systému, včetně programového vybavení webového rozhraní a provizního systému, je chráněn autorským právem Poskytovatele nebo společnosti AffilBox s.r.o., a může být chráněn dalšími právy třetích osob. Obsah nesmí být Partnerem měněn, kopírován, rozmnožován, šířen ani použit žádnou třetí stranou k jakémukoli účelu bez písemného souhlasu Poskytovatele nebo jiného držitele autorských práv. Právo použít chráněný materiál v souladu s článkem 4.5 těchto podmínek není tímto ustanovením dotčeno.

4.13. Partner je povinen dodržovat povinnosti stanovené v Etickém kodexu Poskytovatele.

Tento Etický kodex poskytovatele je dostupný na: https://drive.google.com/drive/folders/1Dx4J2k1Mfspqil8vAeLCxCoTP95SVX1M

 

5. Práva a povinnosti Poskytovatele

5.1. Poskytovatel je oprávněn rozhodovat o registraci Partnera do provizního systému. Poskytovatel je oprávněn žádost Partnera o registraci zamítnout. V takovém případě Poskytovatel neodpovídá Partnerovi za vzniklou škodu.

5.2. Poskytovatel se zavazuje v rámci schvalování provizí pravidelně schvalovat konverze Partnera. O schválení konverze bude Partner informován prostřednictvím svého provizního účtu. V případě schválení konverze, která byla získána Partnerem v rozporu s těmito obchodními podmínkami, je Poskytovatel požadovat vrácení konverze dle 8.9.

5.3. Pro získávání informací o konverzích jsou využívány soubory cookie v počítačích zákazníků. Platnost souborů cookie uvádí Poskytovatel v rozhraní aplikace nebo jednotlivých Kampaních. Partner bere na vědomí a Poskytovatel neodpovídá za to, že v případě, že zákazník volbou ve webovém prohlížeči nebo jinak využívání souborů cookie zakáže, nelze přiřadit konverzi k proviznímu odkazu Partnera, a že za takovou konverzi nenáleží Partnerovi provize.

5.4. Poskytovatel neodpovídá za případnou škodu způsobenou propagací programů zapojených v provizním systému.

5.5. Poskytovatel se zavazuje vyplatit Partnerovi za jím uskutečněné schválené konverze provizi dle článku 6. těchto obchodních podmínek.

5.6. Poskytovatel je oprávněn vyžádat si po publikaci, případně také předem ke schválení, propagační e-maily a další texty, které Partner chce v kampani použít. V případě, že Poskytovatel nesouhlasí s konečným vzhledem propagace anebo propagace nesplňuje požadavky stanovené těmito obchodními podmínkami, je Partner povinen tuto propagaci upravit, případně stáhnout zcela. V případě, že Partner nestáhne obsah, který nebyl Poskytovatelem schválen, o čemž byl prokazatelně informován a Poskytovatelem ke stažení vyzván, má Poskytovatel právo na odstoupení od dohody o spolupráci dle článku 11. těchto obchodních podmínek.

5.7. Poskytovatel je oprávněn kdykoliv měnit či doplňovat znění těchto obchodních podmínek. Práva a povinnosti stran se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Změnu obchodních podmínek je Poskytovatel povinen Partnerovi oznámit prostřednictvím kontaktního e-mailu, který Partner zadal při registraci. Nové znění obchodních podmínek bude vůči Partnerovi účinné od jeho oznámení.

5.8. Poskytovatel je oprávněn kdykoliv měnit systém pro výpočet provize dle odst. 8.1.

Změnu výpočtu provize a její výše je Poskytovatel povinen oznámit Partnerovi prostřednictvím kontaktního e-mailu, který Partner zadal při registraci. 

 

6. Pravidla pro využití domény www.decathlon.cz

6.1. Poskytovatel k prodeji sportovního vybavení využívá webové stránky s doménou www.decathlon.cz (dále jen „Web“), kde zajišťuje prodej sportovního vybavení, doplňků a služeb.

6.2. V rámci působení v provizním systému za účelem propagace umístí Partner na své internetové platformě (webové stránky, sociální sítě, YouTube kanál a jiné) odkaz na Web Poskytovatele. Z tohoto plnění mu může náležet finanční provize, jejíž způsob a výše je sjednána mezi Partnerem a Poskytovatelem dle těchto obchodních podmínek.

6.3. Partner se na základě těchto obchodních podmínek zavazuje, že bude k realizaci závazků, které mu plynou z dohody o spolupráci a také z těchto obchodních podmínek, v rámci působení v provizním programu využívat pouze povolené formy umístění reklamního banneru s proklikem na doménu www.decathlon.cz.

6.4. Je zakázáno využívání tzv. „proklikových doménových jmen“ a to včetně jakékoliv domény, která by byť jen nepatrně svým názvem připomínala název Webu Poskytovatele (tzv. „typosquatting“), popřípadě měla za cíl se v návaznosti na Web Poskytovatele zviditelnit, nebo zneužívat tohoto provizního systému. Partner bere na vědomí, že doména www.decathlon.cz je jedinou doménou, na kterou se provizní systém vztahuje. Z čehož plyne, že se jedná o jediný způsob plnění, ze kterého Partnerovi náleží provize. Na žádné jiné plnění se tento provizní systém nevztahuje, a to ani provizi, která náleží z plnění v provizním systému Partnerovi na základě dohody o spolupráci mezi ním a Poskytovatelem.

6.5. Poskytovatel tímto opravňuje Partnera k využití reklamních bannerů s logem Poskytovatele, a to pouze pro účely odkazu na Web Poskytovatele. Poskytovatel upozorňuje, že veškeré grafické materiály jsou chráněny autorskými právy či jinými právy k duševnímu vlastnictví, a Partner je využije výhradně k plnění závazků z provizního systému. Toto oprávnění může Poskytovatel ve vztahu ke konkrétnímu Partnerovi kdykoli odvolat.

6.6. V souvislosti s plněním, které Partnerovi ukládá působení v provizním programu, se Partner zavazuje k akceptování obchodní politiky Poskytovatele. V rámci působení v provizním systému je zakázáno použití následujících slovních výrazů:

  • slevová akce/slevové akce
  • zdarma (výhradně ve spojení s dopravou, samostatně nikoliv)
  • dárek (slovo nesmí souviset s nákupem u Poskytovatele)
  • výprodej
  • výprodejová akce
  • black friday

a nebo jiná obdobná slova a slovní spojení, která mohou evokovat zvýhodnění, které Poskytovatel v rámci své obchodní politiky nenabízí. Není tak přípustné, aby se v souvislosti s propagací v rámci provizního systému a Webem Poskytovatele objevovaly jakékoliv příspěvky, reklama nebo jiná spojení s takovýmto anebo podobným označením, není-li smluvními stranami dohodnuto jinak. Tento zákaz využívání propagace se vztahuje také na domény, které samy o sobě již ve svém názvu tato nepřípustná slova obsahují. Dále se toto ustanovení týká i jiné reklamy, která by například uváděla různá zvýhodnění při množstevním nákupu, zvýhodnění určitého typu zákazníků apod.

Výjimka z této povinnosti může být Partnerovi dána výhradně Poskytovatelem v případě, že na Webu Poskytovatele probíhá akce, kampaň nebo jiná obchodní událost, která takovou službu nebo zvýhodnění výslovně nabízí. V případě, že je Poskytovatelem výslovně komunikována např. akce na dopravu zdarma, je po souhlasu Poskytovatele Partner oprávněn takové slovní spojení použít. Tento souhlas musí být dán Partnerovi výslovně a je omezen dobou trvání takové akce na Webu Partnera. Souhlas je Poskytovatel oprávněn kdykoliv bez dalšího odvolat.

6.7. Výrazy, které Partner v rámci svého působení v provizním programu použít může:

  • Doprava zdarma (“zdarma” je možné využít výhradně ve spojení se slovem “doprava”, kdy slovní spojení odkazuje na zvýhodněnou dopravu při objednávce nad Poskytovatelem danou hodnotu)
  • Sleva
  • Promokód/promo kód
  • Kupón
  • Věrnostní šek
  • Dárková karta
  • Nižší cena
  • Výhodné/výhodná

6.8. V případě, že Partner neprovede plnění, které vyplývá z těchto obchodních podmínek v dohodnutém rozsahu, či je plnění provedeno v rozporu s těmito obchodními podmínkami, či platnými právními předpisy, zaplatí Partner Poskytovateli smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč, a to za každé jednotlivé porušení. Uhrazením smluvní pokuty není dotčeno právo Poskytovatele požadovat uhrazení vzniklé škody.

 

7. Mlčenlivost

7.1. Smluvní strany se zavazují vzájemně zachovávat mlčenlivost o důvěrných informacích, které se v souvislosti s plněním dle těchto obchodních podmínek dozvěděly o obchodních, finančních, účetních, technických, právních a jiných skutečnostech týkajících se druhé smluvní strany, jejích zákaznících, zaměstnancích, dodavatelích, odběratelích a smluvních partnerech, jakékoliv informace obchodní, výrobní, technické či ekonomické povahy související s činností smluvní strany nebo obsahem těchto obchodních podmínek a účastí v provizním programu Poskytovatele. 

7.2. Za důvěrné informace se nepovažují skutečnosti, které nemají povahu obchodního tajemství, které ke dni účinnosti dohody o spolupráci byly obecně známými, veřejně přístupnými nebo jsou v obchodních kruzích druhé smluvní strany běžně dostupné, nebo se po nabytí účinnosti dohody o spolupráci takovými stanou jinak, než z důvodu nebo v důsledku porušení těchto obchodních podmínek. Závazek důvěrnosti podle tohoto odstavce přetrvá ukončení dohody o spolupráci a bude platit bez časového omezení do doby, než se takové informace stanou veřejně dostupnými jinak než v důsledku porušení závazku mlčenlivosti smluvní strany.

7.3. Smluvní strany se dále zavazují nezveřejnit žádnou důvěrnou informaci, údaj či dokument související účastí v provizním programu bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany, s výjimkou soudního či správního řízení, požadavku právního zástupce, finančního či jiného poradce jedné ze smluvních stran, nebo pokud se jedná o zákonnou povinnost, a to v rozsahu, v jakém je to nezbytné pro uplatnění práva nebo splnění povinnosti. 

7.4. Smluvní strany se zavazují zajistit, aby povinnost zachovávat mlčenlivost dodržovali i jejich zaměstnanci, obchodní partneři či jiné spolupracující osoby, kterým byly důvěrné informace (a to včetně dokumentů tyto důvěrné informace obsahující) smluvními stranami za účelem naplnění účelu účasti v provizním programu Poskytovatele.

7.5. V případě, že Partner poruší povinnost mlčenlivosti stanovenou těmito obchodními podmínkami, uhradí Partner Poskytovateli smluvní pokutu ve výši 200.000,- Kč za každé jednotlivé porušení. Uhrazení smluvní pokuty nezbavuje Partnera povinnosti zaplatit Poskytovateli vzniklou škodu.

 

8. Provize

8.1. Aktuální výše provize je vždy uvedena v provizním systému u každé kampaně zvlášť.

8.2. Provize je určována podle typu Partnera, který je vždy zařazen do některé z následujících kategorií:

  • Partner propagující Poskytovatele formou obsahu (blog, influencer, recenzní web a jiné)

  • Partner propagující Poskytovatele formou kuponů nebo 

  • Partner propagující Poskytovatele formou srovnávacích webů (agregátory)

Tato kategorie je zvolena Partnerem při registraci do provizního systému dle poskytované propagace. Kategorie Partnera a výše provize může být v průběhu spolupráce smluvních stran měněna vzhledem k aktuální formě propagace poskytované Partnerem. 

Základní výše provize činí:

  • Partner propagující Poskytovatele formou obsahu: 7 %

  • Partner propagující Poskytovatele formou kuponů: 2 %

  • Partner propagující Poskytovatele formou srovnávacích webů: 3 %

8.3. Provize stanovená pevnou částkou není Partnerovi garantována. Provize vždy představuje procentuální část z celkové hodnoty nákupu zákazníka bez DPH v aktuální zákonem stanovené výši (např. 7 % z 10.000,- Kč bez DPH = 700 Kč = provize Partnera).

8.4. Výše provize a způsob jejího výpočtu dle odst. 8.2. je Poskytovatel oprávněn kdykoliv v budoucnu změnit, o čemž je povinen Partnera informovat. Změna výpočtu nebo výše provize může být provedena také individuálně na základě dohody s Partnerem, a to především vzhledem k sezonalitě produktů a akcí nabízených Poskytovatelem na webu. Aktuální hodnota provize je vždy pro Partnera viditelná v rozhraní provizního systému dle 8.1. O změně výše provize bude Partner vždy informován také emailem.

8.5. Aby bylo možné provizi Partnerovi za nákup přidělit, musí zákazník při nákupu na stránkách povolit použití cookies, aby bylo možné zaznamenat jeho nákup a vypočítat tak provizi Partnera. 

8.6. Provize za konverze jsou schvalovány Poskytovatelem vždy manuálně ve lhůtě 60 dní od úhrady zboží zákazníkem. Schválená konverze je taková konverze, při které ze strany zákazníka dojde k řádnému a úplnému uhrazení ceny zboží či služby. Poskytovatel je v této lhůtě oprávněn konverzi kdykoliv zrušit v případě, kde nedojde k úplné a řádné úhradě ceny za zboží nebo službu zákazníkem, a také v případě, kdy je zboží zákazníkem vráceno zpět Poskytovateli. Po uplynutí této lhůty je konverze automaticky schválena.

8.7. Za zrušené či stornované objednávky nebo při odstoupení zákazníka od smlouvy nevzniká Partnerovi nárok na provizi. V případě, že ve výše uvedené lhůtě dojde k částečnému vrácení zboží zákazníkem, je Poskytovatel oprávněn výši provize upravit úměrně k rozsahu, v jakém bylo zboží zákazníkem vráceno.

8.8. O schválení provize bude Partner informován prostřednictvím svého provizního účtu.

8.9. V případě, že Poskytovatel zjistí, že byla již vyplacená konverze Partnerem získána a nárokována v rozporu s těmito obchodními podmínkami, je Poskytovatel oprávněn požadovat vrácení vyplacené částky zpět. Nebude-li smluvními stranami dohodnuto jinak, bude tato neoprávněně vyplacená částka Partnerovi Poskytovatelem fakturována. V případě souhlasu Poskytovatele, může být tato částka Partnerem vrácena Poskytovateli také prostřednictvím dobropisu. 

8.10. Není-li Poskytovatelem uvedeno výslovně jinak, je změna výše provize a způsobu jejího výpočtu dle odst. 8.4. účinná okamžikem jejího oznámení Partnerovi. V případě, že Partner se změnou výpočtu provize nebo její aktuální výší nesouhlasí, je oprávněn od dohody o spolupráci odstoupit a sice ve lhůtě 14 dní od okamžiku oznámení o změně dle tohoto odstavce. Toto odstoupení musí být Poskytovateli doručeno písemně prostřednictvím emailu kontaktní osoby Poskytovatele, prostřednictvím poštovního doručovatele na adresu sídla Poskytovatele nebo prostřednictvím datové schránky Poskytovatele. Odstoupení od smlouvy je účinné okamžikem doručení Poskytovateli.

 

9. Výplata provize

9.1. Partner má nárok na výplatu provize, pokud součet schválených provizí v jeho provizním účtu je vyšší než částka uvedená na webovém rozhraní provizního systému. Tato částka je určena Poskytovatelem a může být měněna dle individuální dohody smluvních stran.

9.2. Pokud zůstatek provize na provizním účtu Partnera překročí částku uvedenou výše, má Partner možnost požádat o výplatu provize prostřednictvím svého provizního účtu. Na základě žádosti Partnera bude Partnerovi z provizního účtu vygenerován report, ve kterém bude uvedena výsledná částka, kterou je povinen Partner fakturovat, tj. vystaví daňový doklad - fakturu v odpovídající výši Poskytovateli.

9.3. Splatnost faktury vystavené Partnerem nesmí být méně než 30 dní od jejího doručení Poskytovateli. Je-li na faktuře uvedena kratší doba splatnosti, je faktura splatná 30 dnů od doručení

9.4. Faktury je Partner povinen doručovat Poskytovateli prostřednictvím svého provizního účtu. Faktura se považuje za doručenou okamžikem jejího stažení Poskytovatelem. Faktury budou Poskytovatelem stahovány a propláceny Partnerovi v pravidelném intervalu 2x měsíčně, a sice každé 1. a 3. pondělí v měsíci. Připadne-li na tento den státní svátek, vyhrazuje si Poskytovatel právo povést stažení faktur následující pracovní den. Faktury budou Poskytovatelem po jejich stažení z provozního účtu Partnera označeny štítkem “Vyplacená”, případně jiným obdobným označením.

9.5. Faktury bude Partner Poskytovateli zasílat v následujícím formátu:

  • Formát A4 - rozlišení 300dpi, formát PDF nebo XML (možno i TIFF) 
  • Strojové psaní, nikoliv psaná ručně 
  • 1 PDF = 1 faktura + příloha 
  • Faktura je na první straně PDF souboru
  • Počet příloh jednoho e-mailu je limitován na 20 
  • Maximální velikost je 5Mb 

9.6. Vyjma zákonem stanovených náležitostí bude faktura obsahovat také označení nákladového střediska Poskytovatele, pro které je vystavena: ATTRACT 5015380700, není-li smluvními stranami dohodnuto jinak. Jako adresát bude vždy označen Poskytovatel.

9.7. Výše celkové provize požadované Partnerem k vyplacení musí odpovídat údajům uvedeným na provizním účtu ke dni, ke kterému její vyplacení Partner požaduje. Poskytovatel je oprávněn žádost Partnera a správnost uvedených údajů přezkoumat. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí oznámí Poskytovatel Partnerovi svá zjištění, přičemž se strany zavazují poskytnout si součinnost potřebnou k vyřešení této záležitosti. Po dobu řešení takové záležitosti se staví lhůty stanovené k vyplacení provizí.

9.8. Vyplácení provizí probíhá výhradně bankovním převodem v CZK nebo EUR na bankovní účet Partnera vedený v bance na území České republiky nebo Slovenska, přičemž Partner je povinen sdělit Poskytovateli veškeré údaje potřebné pro uskutečnění platby (zejména číslo účtu). Provize nebudou vypláceny v hotovosti, zahraničním bankovním převodem (s výjimkou převodu na území Slovenska v CZK nebo EUR), složenkou ani jiným způsobem, nebude-li mezi Partnerem a Poskytovatelem sjednáno jinak. Poskytovatel nehradí případný kurzový rozdíl. 

 

10. Námitky Partnera

10.1. Partner má v případě pochybností zejména o správnosti evidence zprostředkovaných konverzí nebo schválených provizí možnost uplatnit u Poskytovatele své námitky. V takovém případě je Partner povinen předložit všechny dostupné údaje a záznamy, které s námitkami souvisejí.

10.2. Partner má právo uplatnit své námitky do 30 dnů ode dne vzniku skutečnosti, která je důvodem námitky. Na pozdější námitky není Poskytovatel povinen reagovat.

10.3. Námitky musí být Partnerem zaslány Poskytovateli v písemné formě, kterou se rozumí také e-mailová zpráva zaslaná na kontaktní e-mail Poskytovatele, případně prostřednictvím datové schránky Poskytovatele (ID DS: hwweaur). Za řádně uplatněnou námitku se považuje pouze taková námitka, která je Poskytovateli řádně doručena, je čitelná a obsahuje všechny informace a podklady, které jsou potřebné k úplnému posouzení námitky Poskytovatelem.

10.4. Posouzení a rozhodnutí o podaných námitkách je plně v kompetenci Poskytovatele. Námitky jsou Poskytovatelem vyřizovány zpravidla ve lhůtě 30 dnů ode dne jejich doručení Poskytovateli. Rozhodnutí Poskytovatele je poté oznámeno Partnerovi.

10.5. V případě jiných dotazů nebo stížností se Partner může obrátit na Poskytovatele prostřednictvím kontaktní osoby uvedené v uživatelském účtu Partnera.

 

11. Doba trvání dohody o spolupráci a její zánik

11.1. Dohoda o spolupráci je uzavřena na dobu specifikovanou v podmínkách kampaně, případně na dobu neurčitou.

11.2. K zániku dohody o spolupráci může dojít:

  1. Dohodou mezi Poskytovatelem a Partnerem;

  2. Výpovědí Poskytovatele nebo Partnera

Výpověď musí být učiněna v písemné formě emailem, prostřednictvím poštovního doručovatele nebo prostřednictvím datové schránky a doručena druhé smluvní straně, a to i bez uvedení důvodů. Dohoda o spolupráci zaniká dnem doručení oznámení o výpovědi druhé smluvní straně. Smluvní strany jsou povinny se informovat o okamžiku doručení výpovědi. V okamžiku doručení výpovědi bude Poskytovatelem uživatelský účet Partnera deaktivován. V případě, že je pochyb o okamžiku doručení výpovědi, má se za to, že je doručena 10. den po jejím odeslání;

  1. Odstoupením od dohody o spolupráci ze strany Poskytovatele

Poskytovatel je oprávněn od dohody odstoupit, jestliže bude prokázáno, že Partner postupuje v rozporu s těmito obchodními podmínkami, právními předpisy, dobrými mravy nebo Etickým kodexem Poskytovatele. Oznámení o odstoupení musí být učiněno v písemné formě nebo e-mailem a doručeno Partnerovi s uvedením důvodu odstoupení. Dohoda o spolupráci poté zaniká dnem doručení oznámení o odstoupení Partnerovi. Odstoupením od dohody o spolupráci ze strany Poskytovatele zaniká Partnerovi nárok na dosud nevyplacené provize. V případě, že porušením těchto obchodních podmínek nebo právních předpisů vznikla Poskytovateli škoda, je Partner povinen ji nahradit v plné výši (výše škody se nesnižuje o nevyplacené provize);

  1. Odstoupením od dohody o spolupráci ze strany Partnera dle odst. 8.10.

11.3. Zánik dohody o spolupráci nemá vliv na případné nároky na náhradu škody.

11.4. V případě zániku dohody o spolupráci na základě dohody nebo výpovědi je Partner oprávněn vyžádat si vyplacení provizí u Poskytovatele, na které mu ke dni zániku dohody o spolupráci vznikl nárok. Provize budou Partnerovi vyplaceny nejpozději do 30 dnů ode dne doručení faktury dle čl. 7.

 

12. Ochrana osobních údajů

Poskytovatel prohlašuje, že data budou chráněna v souladu s příslušnými ustanoveními nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (nařízení o ochraně osobních údajů).

12.1. Poskytovatel se zavazuje zpracovávat osobní údaje Partnera v souladu se Zásadami zpracování osobních údajů pro partnery.

12.2. V případě, že při realizací kampaní dojde k porušení nařízení o ochraně osobních údajů Partnerem, nese za toto porušení výlučnou odpovědnost Partner. V případě, že bude po Poskytovateli v souvislosti s takovou protiprávní činností Partnera požadováno peněžité plnění, má Poskytovatel vůči Partnerovi nárok na úhradu takového plnění, včetně nákladů na právní zastoupení.

12.3. Partneři, kteří se registrovali do partnerského programu souhlasí se zasíláním e-mailových zpráv, které budou sloužit k zasílání novinek a informací souvisejících s kampaněmi v provizním programu, či s předmětem podnikání Poskytovatele.

 

13. Závěrečná ustanovení

13.1. Za obsah webových stránek Partnera nese odpovědnost výhradně Partner. Poskytovatel není povinen obsah pravidelně kontrolovat, avšak může na nevhodný obsah upozornit.

13.2. Poskytovatel si nárokuje výhradní právo rozhodnout o vyřazení Partnera z Programu. Toto rozhodnutí musí být Partnerovi oznámeno nejméně 7 dní před jeho účinností.

13.3. Smluvní strany souhlasí s možností doručování veškerých písemností také prostřednictvím datové schránky, a to včetně výpovědi dohody o spolupráci dle těchto obchodních podmínek. Smluvní strany dále sjednávají, že úkon učiněný prostřednictvím datové schránky smluvní strany má stejné účinky jako úkon učiněný písemně a podepsaný. Dokument odeslaný anebo úkon učiněný datovou schránkou tedy není potřeba opatřit podpisem oprávněné osoby.

13.4. Tyto obchodní podmínky a další práva a povinnosti, které nejsou těmito obchodními podmínkami výslovně upraveny, se řídí platnými právními předpisy České republiky.

13.5. Pro případ vzniku sporu se smluvní strany podle § 89a občanského soudního řádu dohodly na místní příslušnosti soudu příslušného pro obvod, ve kterém bude mít Poskytovatel ke dni podání návrhu své sídlo dle zápisu v obchodním rejstříku.

 

Obchodní podmínky v tomto znění jsou platné od 21. 10. 2024.